מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

ביטול עסקה

צר לנו שהחלטתם לבטל את ההזמנה.

אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק עבורכם את השירות הטוב ביותר, ומקווים להמשיך להתראות, כאן ובחנויות.

החברה מאפשרת לבטל עסקה שנעשתה באתר האינטרנט שלה, באמצעות הודעת ביטול שימסור הצרכן בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן ובהתאם לדרכי ההתקשרות המפורטות להלן.

בהודעת הביטול יש לציין את שם הצרכן ואת מספר תעודת הזהות שלו. כדי לסייע לאתר את העסקה הרלוונטית, מתבקש הצרכן לצרף להודעת הביטול חשבונית/קבלה לשם זיהוי העסקה וסכומה.

לידיעתך – אינך חייב/ת למסור כתובת דוא"ל לצורך ביצוע הביטול; אך מסירת כתובת מייל תאפשר ללקוח/ה מעקב אחר הטיפול בביטול וקבלת הודעה מהחברה על הפנייה. מעקב זה לא יהיה אפשרי ללא מסירת כתובת דוא"ל.

 

דרכי הביטול:

בעל פה, באמצעות שירות הלקוחות של Victoria's Secret,

בטל': 077-8903760 או בהודעה בעל פה באחת מחנויות רשת Victoria's Secret.

בדואר רשום, לכבוד דלתא ישראל מותגים בע"מ, שירות לקוחות Victoria's Secret, רחוב האשל 45, קיסריה.

בדואר אלקטרוני, לכתובת: customer.service@victoriassecret.co.il

בפקס שמספרו: 077-6048309

או באמצעות הטופס מטה:


השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
Loading...



ביטול עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של Victoria's Secret:

צרכן הרוכש מוצר באתר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") הפירוט המובא להלן הוא תקציר לא מחייב של הכללים המלאים והמחייבים הנמצאים בחוק הגנת הצרכן. אין באמור בתקציר זה כדי להגביל את זכויותיה של החברה או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי חוק הגנת הצרכן. 

מועד הביטול:

אפשר לבטל את הרכישה בתוך: (א) 21 ימי עסקים ממועד ביצועה; (ב) 14 ימים מיום קבלת המוצר; (ג) 14 ימים מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן – לפי המועד המאוחר ביניהם.

במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה") תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן.

במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר החברה בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ותגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

אין בזכותו של צרכן לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הצרכן, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי.

על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, ללא שימוש, כשהמוצר שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), שביצע עסקה באתר האינטרנט של החברה אשר כללה שיחה עם נציג החברה, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב), לפי המאוחר.

סגור
Loading
Go back to %1